Օգնություն
Ստորև ներկայացված է ինտերնետի բացակայության դեպքում պահանջվող քայլերը`
1. Ստուգել արդյոք բոլոր սարքերը միացված են հոսանքին և սարքերի վրա առկա են կանաչ լույսերը: Միացված չլինելու դեպքում միացնել հոսանքին, սպասել 2 րոպե և այնուհետև ստուգել ինտերնետի առկայությունը:2. Ստուգել GEPON սարքի լույսերը, եթե LOS-ի լույսը կարմիր վառվում է ապա անմիջապես զանգել օպերատորին:
3. Վերագործակել բոլոր սարքերը: Վերագործարկելու համար անհրաժեշտ է սարքերը անջատել հոսանքից, սպասել 10 վայրկյան և կրկին միացնել հոսանքին:
4. Ստուգել արդյոք Ձեր WiFi-ի անունը (SSID) հասանելի է թե ոչ:
5. Բոլոր հարցերի դեպքում զանգել օպերատորին: